Полезно ли е да пием зелен чай през лятото?
Да, отговарят учените, понеже напитката носи много ползи за тялото ни. Зеленият чай е уникален, защото ни предпазва от много опасни болести.
Напитката произхожда от древен Китай и се използва за превенция на рак.Зеленият чай предпазва мозъка от опасната болест Алцхаймер, твърдят експертите.
Учени от университета в Нюкасъл направили изследване дали защитните свойства на чая действат и след храносмилане. Според резултатите от проучването свойствата на зеления чай остават активни и след храносмилане. Дори нещо повече. Химичните му вещества в действителност дори са още по-ефективни след усвояването им.
Съединенията на вълшебната напитка притежават и противоракови свойства, които значително забавят растежа на туморните клетки.
Предишни проучвания са доказали, че полифенолите, съдържащи се в черния и зеления чай, се свързват с токсичните вещества и защитават мозъчните клетки от увреждания.
Много полезно е да се пие по една чаша зелен чай всеки ден, включително и през горещите летни дни, съветват експертите.
🪙 Transfer of funds to your name. Receive a funds transfer >>> graph.org/TRANSACTION-05-05-6?hs=8bf042d4d6f1b4bc619efdbd78c0347b& <<< 🪙
1 month before
nl1mv4
Коментирай